گزارش تحویل

- تا زماني که نرم افزارهاي رايانه اي بسته بندي شده که به وسيله مصرف کننده باز نشده باشد تا مدت 7 روز کاري پس گرفته مي شود و وجه پرداختي پس داده مي شود

- مشتری تنها هزینه کالا و حمل و نقل را پرداخت خواهد کرد و هیچ هزینه دیگری وجود ندارد.(مانند هزینه بسته بندی ، تماس  و ...)

- کالای درخواست شده مشتریان ابتدای هر روز اداری (غیر تعطیل) توسط مسئولین فروش بررسی و آماده شده و به پست جهت ارسال تحویل خواهد شد.

- در صورت هرگونه مشکل ، از قبیل مغایرت در محصول درخواستی و تحویل شده ، معیوب بودن محصول مشتریان می توانند با تماس با دفتر فروش مرکزی از روش های رفع مشکل (تعویض یا راهنمایی) برای رفع مشکل اقدام کنند.

- ممکن است محصول درخواستی مشتری در ظاهر کاور (جلد) با محصول ارسال متفاوت باشد، اما محتوای محصول همان باشد، مثلا بازی فیفا ، تولید دو شرکت محتوای یکسان دارد اما ممکن است تصویر متفاوت داشته باشد.

- ممکن است یک بازی در بازار موجود نباشد ، لذا در توضیحات به مشتری اطلاع داده می شود که این بازی به صورت رایتی در اختیار وی قرار میگیرد.

- همکارانی که قصد خرید عمده دارند پیش از انجام هرگونه تراکنش با دفتر مرکزی فروش تماس حاصل نمایند.